Vyhľadávanie

Ako nakupovať

 

AKO NAKUPOVAŤ ?

Návod, ako pri nákupe postupovať :

1 ) VYBRAŤ TOVARU DVOMA SPÔSOBMY :

   1. Fulltextom - názov tovaru zadajte do políčka vyhľadávania v pravom hornom rohu a stlačte tlačidlo " Vyhľadať "

   2. Podľa typu produktu ( kliknutím  na  3D  NORKOVÉ  MIHALNICE  V  CELKU,   

                             alebo  kliknutím  na  4D  NORKOVÉ  MIHALNICE  V  CELKU      

                                      a  taktiež  na  6D  NORKOVÉ   MIHALNICE  V CELKU.

2 ) DETAILNÉ INFORMÁCIE O TOVARE

Po kliknutí na obrázok alebo názov výrobku sa dostanete na stránku, kde sa dozviete podrobné informácie o cene a druhu výrobku .

3 ) VLOŽENIE TOVARU DO KOŠÍKA A ZMENA POČTU KUSOV

Pokiaľ chcete vybraný tovar kúpiť , kliknite na tlačidlo " Kúpiť". Otvorí sa košík s prehľadom objednaného tovaru (názov tovaru , množstvo , cena). Ak si prajete zakúpiť viac kusov od vami zvoleného tovaru, vyberte v rámčeku " Množstvo " požadovaný počet kusov a kliknite na tlačidlo " Prepočítať ".

4 ) PRIDANIE ĎALŠIEHO TOVARU DO NÁKUPNÉHO KOŠÍKA

V prípade, že chcete do Vášho nákupného košíka pridať ďalší tovar, kliknite na "Pokračovať v nákupe". V priebehu nakupovania môžete kedykoľvek zobraziť obsah Vášho nákupného košíka pomocou odkazu " NÁKUPNÝ KOŠÍK " (v hornej časti stránky vpravo). Tovar vložený v košíku ešte neznamená nákup, ten prebehne až po vyplnení a odoslaní objednávkového formulára.

5 ) ODSTRÁNENIE TOVARU Z NÁKUPNÉHO KOŠÍKA

Pokiaľ chcete niektorý tovar z nákupného košíka odstrániť, stačí stlačiť ikonu krížika u danej položiek a tovar z košíka automaticky odstránia.

6 ) ODOSLANIE OBJEDNÁVKY

Pozorne vyplňte svoje kontaktné údaje, skontrolujte si, či zodpovedá typ, množstvo a cena vami vybraného tovaru. V prostrednej časti formulára zvoľte spôsob platby (Na dobierku ,Bankový prevod) .

Potom kliknite na tlačidlo "Odoslať objednávku".

V prípade, že sú všetky údaje vyplnené správne bude objednávka odoslaná.

7 ) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Potvrdenie Vašej objednávky s jej kompletnou rekapituláciou vám bude zaslané na emailovú adresu, ktorú ste zadali v objednávkovom formulári.

8.) SPÔSOBY PLATBY

1 ) NA DOBIERKU

Najbežnejšie používaná platobná metóda. Slovenskej pošte uhradíte sumu, ktorá je uvedená vo Vašej objednávke, a to v okamihu doručenia a prevzatia tovaru. Platbou na dobierku odosielame iba objednávky s hodnotou do 700 EUR s DPH.

2 ) Bankovým PREVODOM

Platbu môžete uskutočniť vopred (na  základe  vystávenia  predfaktury) bankovým prevodom na náš účet v  banke VÚB , číslo účtu: 1226475855/0200 . Ako variabilný symbol použite číslo Vašej objednávky. Po vykonaní platby nám sú peniaze na účet pripísané v priebehu 3 pracovných dní.

Tovar odosielame ihneď po obdŕžaní platby (ak je skladom ) .

Kupujúci , ktorý si už v minulosti nevyzdvihol na pošte svoju objednávku poslanú spôsobom na dobierku , je povinný novú objednávku uhradiť iba bankovým prevodom, inak mu nebude nová objednávka odoslaná .

Objednávky nad 700 EUR odosielame len po zaplatení bankovým prevodom .

9.) SLOVENSKÁ POŠTA  -  KURIÉRSKA  SLUŽBA   

Poštovné činí 4,50 EUR  s DPH  pri platbe na dobierku .

Poštovné činí 6,50 EUR  s DPH  pri platbe  na  dobierku  zaslané  kuriérskou  službou.

Pri objednávke nad  700  EUR  bez  DPH  je  poštovné zadarmo.

V  cene  poštovného je  zarátané  aj  balné.

Pokiaľ máme vami objednaný tovar na sklade , odosielame ho do 5  pracovných dní .

Ak tovar nie je skladom , budeme Vás kontaktovať o dlhšej dodacej lehote na vami zadaný e - mail v objednávkovom formulári .

Pokiaľ nebudete zastihnutý doma , obdržíte od Slovenskej pošty oznámenie o uloženej zásielke. Zásielka bude na pošte uložená po dobu 14 dní. Ak nebude vyzdvihnutá, vracia sa po 14 dňoch späť k nám. Opätovné poslanie je o 4,50  EUR drahšie. V danom  prípade  opakovaná  zásielka  bude  odoslaná  po zaplatení Bankovým prevodom ( platí aj pre prípady zákazníkov, ktorí si opakovane nevyzdvihol rôzne objednávky uskutočnené na rôzne členov svojej rodiny).

Tovar si môžete prevziať aj osobne a to po telefonickom dohovore v salóne Beauty Lady na Bayerovej 6 v Prešove, alebo na Kladnianskej 60 v Bratislave.

Pri objednávke do zahraničia predávajúci vypočíta poštovné individuálne, podľa hmotnosti zásielky a štátu, do ktorého zásielku posiela. Pri zásielke do zahraničia je platbu nutné zrealizovať vopred, na základe predávajúcim zaslanej proforma faktúry.

10.) ZMLUVNÉ POKUTA

Ak si kupujúci zvolí zaslaní tovaru na dobierku poštou a nevyzdvihne si tovar na pošte do 14 dní po odoslaní tovaru a tento tovar sa vráti späť predávajúcemu , je kupujúci povinný uhradiť náklady na poštovné predávajúcemu vo výške  4,50  EUR na účet VÚB č.ú. 1226475855/0200 najneskôr 20 dní od dňa, kedy bol tovar odoslaný predávajúcim. V prípade, že kupujúci neuhradí čiastku za poštovné súhlasí s pripočítaním penále vo výške 150 € a súhlasí tiež s odovzdaním pohľadávky orgánu zaoberajúcemu sa vymáhaním pohľadávok .

11.) ZÁRUČNÁ DOBA

Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov. Predajca zodpovedá za všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.

12.) REKLAMÁCIE

Reklamácia vrátane vady bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od dátumu prevzatia zásielky kupujúcim .

Pri uplatnení reklamácie je nutné predložiť:

• reklamovaný tovar v originálnom obale

• stručný popis závady

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:

1) Pošlite e-mail na našu adresu: info@flutterlashes.sk, alebo joha21@orangemail.sk, kde uvediete Vaše meno a telefonický kontakt na ktorom Vás zastihneme, názov výrobku, katalógové číslo, číslo faktúry a popis závady.

2) Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe spolu s adresou na zaslanie reklamovaného tovaru.

3) Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady, kópiou faktúry, prípadne potvrdeným záručným listom. Ak sa adresa dodania opraveného výrobku bude líšiť s adresou na faktúre je nutné uviesť aktuálnu adresu a telefonický kontakt.

Vo vlastnom záujme, pre urýchlenie reklamácie, prosíme zasielajte reklamované produkty na adresu, ktorá Vám bude zaslaná emailom.

Reklamovaný výrobok je nutné zaslať späť poštou  na našu adresu, prípadne osobne na adresu:

JOHA  Švábska  č.47  080 05  Prešov – SR

Reklamovaný výrobok prevezmeme v obchode aj osobne, a to po predchádzajúcej telefonickej dohode – z dôvodu pohyblivej pracovnej doby.

Reklamácia sa považuje za vybavenú - ak sa ukončí reklamačné konanie odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

Pri  reklamácií  tovaru,  poštovné  platí  kupujúci.

Poštovné  náklady  predávajúci  nevracia.      

 

13.) OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Všetky osobné údaje kupujúceho sú spracované len pre vybavenie objednávky a v súlade so

Zákonom  o ochrane spotrebiteľa 634/1992 Zb."  v  znení neskorších zákonných úprav. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

Dáta sú bezpečne uložené a nie sú poskytované tretím osobám mimo ich nevyhnutného oznámenia dopravcovi len za účelom doručenia objednávky zákazníkovi .

Predávajúci  si  vyhradzuje  právo  na  zmenu  cien  tovaru  vplyvom  zmeny  konverzného  kurzu  USD  k  EURU, na základe AKCIÍ  na  tovar , Zliav , Noviniek   a  pod.,

Cena , za  ktorú  tovar objednáte je záväzná  a  nemožno ju meniť .

SME TU PRE VÁS !

V prípade  reklamácií  vo vlastnom záujme, pre urýchlenie reklamácie, prosíme zasielajte reklamované produkty na adresu, ktorá Vám bude zaslaná emailom.

V prípade akýchkoľvek informácií, napíšte nám na mailovu adresu info@flutterlashes.sk, alebo joha21@orangemail.sk prípadne telefonicky na niektoré z čísiel uvedených v kontaktoch.

 

 

© 2013 Všetky práva vyhradené.