Ako nakupovať
AKO NAKUPOVAŤ ?
Návod, ako pri nákupe postupovať :
1 ) VYBRAŤ TOVARU DVOMA SPÔSOBMY :
1. Fulltextom - názov tovaru zadajte do políčka vyhľadávania v pravom hornom rohu a stlačte tlačidlo " Vyhľadať "
2. Podľa typu produktu ( kliknutím na 3D NORKOVÉ MIHALNICE V CELKU,
alebo kliknutím na 4D NORKOVÉ MIHALNICE V CELKU
a taktiež na 6D NORKOVÉ MIHALNICE V CELKU.
2 ) DETAILNÉ INFORMÁCIE O TOVARE
Po kliknutí na obrázok alebo názov výrobku sa dostanete na stránku, kde sa dozviete podrobné informácie o cene a druhu výrobku .
3 ) VLOŽENIE TOVARU DO KOŠÍKA A ZMENA POČTU KUSOV
Pokiaľ chcete vybraný tovar kúpiť , kliknite na tlačidlo " Kúpiť". Otvorí sa košík s prehľadom objednaného tovaru (názov tovaru , množstvo , cena). Ak si prajete zakúpiť viac kusov od vami zvoleného tovaru, vyberte v rámčeku " Množstvo " požadovaný počet kusov a kliknite na tlačidlo " Prepočítať ".
4 ) PRIDANIE ĎALŠIEHO TOVARU DO NÁKUPNÉHO KOŠÍKA
V prípade, že chcete do Vášho nákupného košíka pridať ďalší tovar, kliknite na "Pokračovať v nákupe". V priebehu nakupovania môžete kedykoľvek zobraziť obsah Vášho nákupného košíka pomocou odkazu " NÁKUPNÝ KOŠÍK " (v hornej časti stránky vpravo). Tovar vložený v košíku ešte neznamená nákup, ten prebehne až po vyplnení a odoslaní objednávkového formulára.
5 ) ODSTRÁNENIE TOVARU Z NÁKUPNÉHO KOŠÍKA
Pokiaľ chcete niektorý tovar z nákupného košíka odstrániť, stačí stlačiť ikonu krížika u danej položiek a tovar z košíka automaticky odstránia.
6 ) ODOSLANIE OBJEDNÁVKY
Pozorne vyplňte svoje kontaktné údaje, skontrolujte si, či zodpovedá typ, množstvo a cena vami vybraného tovaru. V prostrednej časti formulára zvoľte spôsob platby (Na dobierku ,Bankový prevod) .
Potom kliknite na tlačidlo "Odoslať objednávku".
V prípade, že sú všetky údaje vyplnené správne bude objednávka odoslaná.
7 ) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
Potvrdenie Vašej objednávky s jej kompletnou rekapituláciou vám bude zaslané na emailovú adresu, ktorú ste zadali v objednávkovom formulári.
8.) SPÔSOBY PLATBY
1 ) NA DOBIERKU
Najbežnejšie používaná platobná metóda. Slovenskej pošte uhradíte sumu, ktorá je uvedená vo Vašej objednávke, a to v okamihu doručenia a prevzatia tovaru. Platbou na dobierku odosielame iba objednávky s hodnotou do 700 EUR s DPH.
2 ) Bankovým PREVODOM
Platbu môžete uskutočniť vopred (na základe vystávenia predfaktury) bankovým prevodom na náš účet v banke VÚB , číslo účtu: 1226475855/0200 . Ako variabilný symbol použite číslo Vašej objednávky. Po vykonaní platby nám sú peniaze na účet pripísané v priebehu 3 pracovných dní.
Tovar odosielame ihneď po obdŕžaní platby (ak je skladom ) .
Kupujúci , ktorý si už v minulosti nevyzdvihol na pošte svoju objednávku poslanú spôsobom na dobierku , je povinný novú objednávku uhradiť iba bankovým prevodom, inak mu nebude nová objednávka odoslaná .
Objednávky nad 700 EUR odosielame len po zaplatení bankovým prevodom .
9.) SLOVENSKÁ POŠTA - KURIÉRSKA SLUŽBA
Poštovné činí 4,50 EUR s DPH pri platbe na dobierku .
Poštovné činí 6,50 EUR s DPH pri platbe na dobierku zaslané kuriérskou službou.
Pri objednávke nad 700 EUR bez DPH je poštovné zadarmo.
V cene poštovného je zarátané aj balné.
Pokiaľ máme vami objednaný tovar na sklade , odosielame ho do 5 pracovných dní .
Ak tovar nie je skladom , budeme Vás kontaktovať o dlhšej dodacej lehote na vami zadaný e - mail v objednávkovom formulári .
Pokiaľ nebudete zastihnutý doma , obdržíte od Slovenskej pošty oznámenie o uloženej zásielke. Zásielka bude na pošte uložená po dobu 14 dní. Ak nebude vyzdvihnutá, vracia sa po 14 dňoch späť k nám. Opätovné poslanie je o 4,50 EUR drahšie. V danom prípade opakovaná zásielka bude odoslaná po zaplatení Bankovým prevodom ( platí aj pre prípady zákazníkov, ktorí si opakovane nevyzdvihol rôzne objednávky uskutočnené na rôzne členov svojej rodiny).
Tovar si môžete prevziať aj osobne a to po telefonickom dohovore v salóne Beauty Lady na Bayerovej 6 v Prešove, alebo na Kladnianskej 60 v Bratislave.
Pri objednávke do zahraničia predávajúci vypočíta poštovné individuálne, podľa hmotnosti zásielky a štátu, do ktorého zásielku posiela. Pri zásielke do zahraničia je platbu nutné zrealizovať vopred, na základe predávajúcim zaslanej proforma faktúry.
10.) ZMLUVNÉ POKUTA
Ak si kupujúci zvolí zaslaní tovaru na dobierku poštou a nevyzdvihne si tovar na pošte do 14 dní po odoslaní tovaru a tento tovar sa vráti späť predávajúcemu , je kupujúci povinný uhradiť náklady na poštovné predávajúcemu vo výške 4,50 EUR na účet VÚB č.ú. 1226475855/0200 najneskôr 20 dní od dňa, kedy bol tovar odoslaný predávajúcim. V prípade, že kupujúci neuhradí čiastku za poštovné súhlasí s pripočítaním penále vo výške 150 € a súhlasí tiež s odovzdaním pohľadávky orgánu zaoberajúcemu sa vymáhaním pohľadávok .
11.) ZÁRUČNÁ DOBA
Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov. Predajca zodpovedá za všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.
12.) REKLAMÁCIE
Reklamácia vrátane vady bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od dátumu prevzatia zásielky kupujúcim .
Pri uplatnení reklamácie je nutné predložiť:
• reklamovaný tovar v originálnom obale
• stručný popis závady
Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:
1) Pošlite e-mail na našu adresu: info@flutterlashes.sk, alebo joha21@orangemail.sk, kde uvediete Vaše meno a telefonický kontakt na ktorom Vás zastihneme, názov výrobku, katalógové číslo, číslo faktúry a popis závady.
2) Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe spolu s adresou na zaslanie reklamovaného tovaru.
3) Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady, kópiou faktúry, prípadne potvrdeným záručným listom. Ak sa adresa dodania opraveného výrobku bude líšiť s adresou na faktúre je nutné uviesť aktuálnu adresu a telefonický kontakt.
Vo vlastnom záujme, pre urýchlenie reklamácie, prosíme zasielajte reklamované produkty na adresu, ktorá Vám bude zaslaná emailom.
Reklamovaný výrobok je nutné zaslať späť poštou na našu adresu, prípadne osobne na adresu:
JOHA Švábska č.47 080 05 Prešov – SR
Reklamovaný výrobok prevezmeme v obchode aj osobne, a to po predchádzajúcej telefonickej dohode – z dôvodu pohyblivej pracovnej doby.
Reklamácia sa považuje za vybavenú - ak sa ukončí reklamačné konanie odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
Pri reklamácií tovaru, poštovné platí kupujúci.
Poštovné náklady predávajúci nevracia.
13.) OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Všetky osobné údaje kupujúceho sú spracované len pre vybavenie objednávky a v súlade so
Zákonom o ochrane spotrebiteľa 634/1992 Zb." v znení neskorších zákonných úprav. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.
Dáta sú bezpečne uložené a nie sú poskytované tretím osobám mimo ich nevyhnutného oznámenia dopravcovi len za účelom doručenia objednávky zákazníkovi .
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru vplyvom zmeny konverzného kurzu USD k EURU, na základe AKCIÍ na tovar , Zliav , Noviniek a pod.,
Cena , za ktorú tovar objednáte je záväzná a nemožno ju meniť .
SME TU PRE VÁS !
V prípade reklamácií vo vlastnom záujme, pre urýchlenie reklamácie, prosíme zasielajte reklamované produkty na adresu, ktorá Vám bude zaslaná emailom.
V prípade akýchkoľvek informácií, napíšte nám na mailovu adresu info@flutterlashes.sk, alebo joha21@orangemail.sk prípadne telefonicky na niektoré z čísiel uvedených v kontaktoch.