Vyhľadávanie

Zmluvné podmienky

 

1. Vymedzenie pojmov

» predávajúci - prevádzkovateľ internetového obchodu www.flutterlashes.sk
» kupujúci - fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim
» tovar - produkty alebo služby v ponuke internetového obchodu www.flutterlashes.sk
» objednávka - kúpna zmluva na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru

2. Objednávka

Objednávka vzniká na základe jej potvrdenia pri procese objednávania tovaru v internetovom obchode, prípadne pri objednaní tovaru telefonicky alebo e-mailom. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s obchodnými a nákupnými podmienkami internetového obchodu v Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zrealizovanej objednávky, teda kúpnej zmluvy.

JOHA - Obchodné podmienky

   1. Spôsob objednávania
   2. Povinnosti predávajúceho
   3. Povinnosti kupujúceho
   4. Ceny tovaru
   5. Dodacie podmienky
   6. Termín dodania
   7. Spôsob dodania
   8. Poštovné
   9. Zrušenie objednávky
  10. Reklamácie
  11. Záručná doba

1. Spôsob objednávania

Objednávať si môžete on-line priamo na našej stránke www.flutterlashes.sk  Pokiaľ vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, môžete zaslať objednávku, ako obyčajný e-mail na našu e-mailovú adresu joha21@orangemail.sk kde uvediete  presný názov tovaru, kód  tovaru, počet objednaných kusov, a povinné kontaktné údaje, ako novej registrácií. Podmienkou pre platnosť objednávky je kompletné vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru. Po zaslaní objednávky vám obratom zašleme potvrdenie o prijatí objednávky.

2. Povinnosti predávajúceho

Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:

   1. Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň      odoslania objednávky.
   2. Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
   3. Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

 Nezodpovedáme za:

   1. Oneskorené dodanie tovaru zavinené dopravou.
   2. Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa, resp. neprevzatím zásielky.
   3. Za poškodenie zásielky zavinené pri doprave.
   4. Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia alebo iných nepredvídateľných prekážok.

3. Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje:

   1. Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť pri prebraní zásielky dopravcovi a nám.
   2. Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň prevzatia  objednávky.

V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

Ak si kupujúci zvolí zaslanie tovaru na dobierku poštou a nevyzdvihne si tovar na pošte do 14 dní po odoslaní tovaru a tento tovar sa vráti späť predávajúcemu , je kupujúci povinný uhradiť náklady na poštovné predávajúcemu vo výške  15,00  EUR na účet  VÚB  č.ú.: 1226475855/0200  s poznámkou  svojho  mena  adresou  objednávky  najneskôr 20 dní  od dňa , kedy bol tovar odoslaný predávajúcim . V prípade , že kupujúci neuhradí čiastku za poštovné súhlasí s pripočítaním penále vo výške 150 € a súhlasí tiež s odovzdaním pohľadávky orgánu zaoberajúcemu sa vymáhaním pohľadávok .

4. Ceny tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode www.flutterlashes.sk sú uvedené v EUR platné v čase objednania tovaru vrátane 20% DPH (Daň z Pridanej Hodnoty). Pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru a surovín si vyhradzujeme zmenu ceny tovaru.

5. Dodacia lehota

Objednávky vybavujeme priebežne s tým, že každú objednávku vybavujeme jednorazovo, to znamená, že ak niektorý z objednaných tovarov nemáme, pošleme len ostatní objednaní tovar, k chýbajúcim sa už nevraciame, prípadne po dohode, kde upresníme individuálne dodaciu lehotu. 

Dôležité upozornenie:

1. Objednávka pri ktorej nebude uvedené platné mobilné telefónne číslo a platná emailová adresa nebude zákazníkovi odoslaná. Preto Vás žiadame vyplniť dané údaje pravdivo, aby sme Vás mohli informovať čo najpresnejšie o stave vašej objednávky!!!!
2. Objednávka musí byť zadaná do 12:00 hodiny daného dňa aby bola vyexpedovaná ešte v ten deň.
3. Minimálna objednávka je 35,00€
4. Balné a doprava Slovenskou poštou I.Trieda pri objednávke od 35,00€ do 175,00€  je 4,50€ s DPH a pri objednávke presahujúcej 175,00€ je doprava zadarmo.

5. Balné a doprava GLS, DPD,Remax, kuriérom pri objednávke od 700,00€ do 1000,00€ je 6,50€ s DPH a pri objednávke presahujúcej 1000,00€ je doprava zadarmo.
6. Firma JOHA si vyhradzuje právo komu poslať a komu neposlať tovar. Do tejto kategórie spadajú tieto osoby:

  • osoba, ktorá si tovar objednala a odmietla ho prevziať..
  • osoba, ktorá vyplnila formulár nesprávne resp. nepravdivo (t.č., číslo domu, a pod.)
  • osoba, ktorá si neprevezme objednanú zásielku, bude musieť uhradiť škodu vo výške 15.00€ za dopravu v rámci SR

6. Termín dodania

1. Obyčajne je to do 48 hodín od zadania objednávky respektíve, ak zadáte objednávku do 12.00 daného dňa, objednávka Vám príde nasledujúci deň

2. Dodacia lehota v rámci Slovenskej Republiky je najneskôr 120 hodín v pracovných dňoch. To znamená, že po obdŕžaní  objednávky do 120 hodín v pracovných dňoch bude vyexpedovaná z nášho skladu. Dodávka tovaru prebieha len v pracovných dňoch (Pon - Pia)!!! Ak zásielku neobdržíte, odporúčame informovať sa o stave Vašej objednávky  e-mailom.

3. V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime vám predpokladaný termín dodania. V tom prípade si však vyžiadame vaše odsúhlasenie. Dodacia lehota môže byť primerane k okolnostiam predĺžená, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami nami nezavinenými (meškanie, strata zásielky, výpadok u dodávateľa a pod. ).

7. Spôsob dodania

Objednaný tovar zasielame v rámci Slovenska na dobierku  Slovenskou  poštou,  respektíve  kuriérskou  službou  DPD, GLS, Remax.  Ako doklad o zaplatení slúži faktúra, respektíve príjmový pokladničný doklad, ktorý Vám vystaví  kuriér  špedicie!!! Súčasťou zásielky je aj samotná faktúra, ktorá slúži zároveň, ako dodací list v niektorých prípadoch aj ako záručný list.

8. Distribučné náklady

Podľa aktuálneho cenníka.

9. Zrušenie objednávky

Vážení zákazníci, nákup cez internet prináša popri nesporných výhodách aj určité nevýhody oproti nákupu v bežnom obchode. Aj napriek množstvu uvádzaných informácií nemáte možnosť si ponúkaný tovar prehliadnuť, prípadne sa môžete pomýliť v objednávke. Z uvedených dôvodov máte možnosť zrušiť objednávku. Musíte tak však urobiť do expedície zásielky, najlepšie čím skôr.

Podmienky zrušenia objednávky:


Ak po odoslaní objednávky zistíte, že vám objednaný tovar nevyhovuje, prípadne ste sa pomýlili v objednávke, máte možnosť zrušiť objednávku bez uvedenia dôvodu. Zrušenie nám zašlite na joha21@orangemail.sk   Obratom vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.

Najlepšie a najefektívnejšie je zrušenie objednávky telefonicky.

10. Reklamácie

Pred prevzatím a zaplatením zásielky  na  Slovenskej  pošte, od kuriéra, si ešte na mieste skontrolujte či zásielka a objednaný tovar v nej nie je poškodený. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Prípadne si reklamáciu uplatniť u dopravcu. Na už prijaté zásielky reklamácie z dôvodu poškodenia pri doprave neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom joha21@orangemail.sk. V takomto prípade Vám pošleme zásielku novú. Často sa totiž stáva, že pri doprave sa zásielka poškodí nevhodnou manipuláciou. Na to sa však vzťahuje poistenie. 

11. Záručná doba

Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba  24 mesiacov. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň, ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru k doručeniu.

Reklamácia sa vzťahuje len na:

    * preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania.

Reklamácia sa nevzťahuje na:

    * chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru, bežným opotrebením tovaru a nesprávnym používaním tovaru.

Postup pri  reklamácií:

Aby mohla byť Vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať niekoľko pravidiel:

   1. Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a faktúru, ktorá slúži ako dodací a záručný list. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu, najneskôr však do 24 hod od prevzatia tovaru.
   2. V prípade, ak zistíte akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (v druhu, v množstve alebo cene), alebo obdržíte so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru, či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, ihneď nás informujte prostredníctvom e-mailu joha21@orangemail.sk
   3. V prípade, ak zistíte výrobné chyby, je potrebné najprv tovar na vlastné náklady zaslať na našu adresu spolu s uvedením dôvodu reklamácie. K zásielke nezabudnite priložiť kópiu daňového dokladu a krátky reklamačný list, v ktorom v krátkosti vysvetlíte o čo žiadate resp. čo reklamujete z akého dôvodu. Reklamovaný tovar vám vymeníme za iný, alebo vám vrátime peniaze. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Pri spätnom zasielaní zabaľte tovar tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene, ako list.
   4. Tovar treba vracať v neporušenom a pôvodnom balení, inak Vám reklamácia nebude uznaná.
   5. Tovar neposielajte na dobierku. Ak pošlete reklamovaný tovar na dobierku nepríde   k jeho   prevzatiu.
   6. Tovar nesmie byť použitý a musí byť kompletný!

Právo na záruku zaniká v prípade, že k závade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru, používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a uplynutím záručnej doby tovaru. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.

Doba vybavenia reklamácie


Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu. O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 30 pracovných dní od obdŕžania  reklamovaného tovaru. O výsledku Vás budeme informovať písomne listom, pokiaľ sa nedohodne inak. Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

Vrátenie tovaru bez udania dôvodu:

V prípade, že Vám daný tovar nevyhovuje resp. nespĺňa vaše predstavy môžete v zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej kúpnej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a požiadať o výmenu resp. vrátenie peňazí. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne priamo u predajcu. Tovar bez udania dôvodu treba vracať nepoužitý v neporušenom a pôvodnom balení, inak Vám nárok na vrátenie nebude uznaný. Pri spätnom zasielaní zabaľte tovar tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu. Tovar zasielajte v uvedenej lehote na vlastné náklady formou balíka, doporučene ako list alebo osobne , nie na dobierku. Pri vrátení je potrebné doložiť doklad o kúpe tovaru a list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu.

Dôležité upozornenie: Poštovné náklady nevraciame!!!

Vyhlásenie o ochrane osobných údajov:

Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám.

Záverečné ustanovenia

Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona o elektronickom obchode, Zákona o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa, Zákona o ochrane spotrebiteľa 634/1992 Zb." v znení neskorších zákonných úprav. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi v plnom rozsahu súhlasí.

V prípade akýchkoľvek informácií, napíšte nám na e-mailovu adresu info@flutterlashes.sk, alebo joha21@orangemail.sk prípadne telefonicky na niektoré z čísiel uvedených v kontaktoch.

Predávajúci:

  • Firma  JOHA  výhradný  zástupca  pre  SR  a  ČR
  • Švábska  č.47
  • 080 05  Prešov
  • Slovenská Republika
  • IČO: 17155576
  • IČ DPH: SK 1020751314
  • mobile: +421 905 344893
  • email: joha21@orangemail.sk

 

 

© 2013 Všetky práva vyhradené.